AHLE KHABEES

on Thursday, July 19, 2012
Germuqalliden hazraat mukammal namaz jo wo pardhtay hay apne dawey k mutabiq sabit karay namaz ki niyat say lekr salam tak sabit kary quran o hadith say hadith ho sahi sareeh marfou or ger mutariz hadith nahi ho or kisi ummat ka qoul nahy ho q k apkey yaha ummati ki baat manna shrk he or her fael k baray may ho k ye farz he sunnat he wajib he mustaheb he mubah he mufsid he munkir he mukroh he or aahista pardha hay ya jeher se or ager kuch pardhna bhol jaye to kya sijda sahu se guzara hojaye ga ya nmaz dubara lotanay pardhay gi ?
Her her fael k baray may wazahat ho or hawala quran o hadees ka ho kisi ummati ki raye nahi chalay gi.
>>>>>>>>>>>> 
EK BAAR JARUR PADHE


Or haq or batil ka faisla aap khud se kare. 



NAAM NEHAAL AHLE HADEES KA AQEEDA...



1) Dusra khuda hosakta hai..


(alfaysalat alhajaza... Page..21...qazi abdullah dastaz sana ullah amrisari


ye tmhare mulla ne apne kitaab me likha hai ye kya bol


2) Allah tala sabse bada nahi...


(qual ibne taimiya dar fatawa hadesya..page.100.. Matbua misr)


ye tera baht bada sekhul islam kafir ibne taimiya apne kitaab me likha hai tm kafir log hmse kya baat krega pahle iski jwab de


3) Allah tala ki surat wa shakl hai . Allah tala surat badalta hai.... Maaz Allah....

( hadyat al mahdi, jild-1, page-7 )

4) Allah tala arsh par baytha hai or dono kadam qursi par rakhe hai.... Maaz Allah....( aljadeed shara 

kitabut taoheed ,110 matbooa saudi arab) ( latahwa ala maslatulasstawa 

asatwa-siddiq 



hasan bhupali matbua gulshan odh lukhnaw - bahwalah jama ashwahdaz 

mohaddis surati)




(moqalat wa fatawa ,abdul aziz bin abdullah bin baaz mufti azam saudi arab, 



page,131,157....matbua darussalam reyaz saudi arab..addition 1998)








NAAM NEHAAL AHLE HADEES KA KUFRIYA AQEEDA


PYAAR NABI SALLALLAHO ALAIHE WASALLAM KE BARE ME 

1) Huzoor aqdas (sallallaho tala waa ala alaihe wasallam) se zayada mohabbat 

rakhne wala mushrik hai....


(tahqeeq alkalam femustalat walaham..... Matbua reyaz hind press amritsar 

....page-15.... Bahawala jama'a shawahid)



Ahle iblees o pyaare nabi sallallaho alaihe wasallam se mohabbat krne wa mushrik hai or iblees se mohabbat krne wala kya hai.....


Qabar me jb tmhse inke motallik sawal honge ke bata is hasti ke baare me tmhara kya kahna tha.......

To tmlog yahi bolna ke inse mohabbat krne wale ko hm mushir bolte the ....inko to kuch ilm nahi ...... Ye hmare jaise bashar hai inse jyada to shaitaan ko ilm hai ....maaz Allah ...... Fr tmhe wo farishte batayenge..... Ke tm kon ho.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
       AHLEHADIS WAHABI K FAREB KA JAWAB



kya Namaz men seene per hath bandhne ki hadis sahi hai???



Sana ullah amrit sari ahlehadis wahabi kehta hai

K
Seene per hath bandhne aur rafa yadain karne ki riwayat bukhari omuslim aur unki sharoh men bakasrat hain
FATAWA SANI V1P443
Sana ullah wahabi ka ye khula howa jhot hai bukhari o muslim tu kya seha satta men kahin bhi seene per hath bandhne ka zikr nahi hai aur jo hadis ye log pesh karte hain o sab zaeef ahadis hain
Ab chaliye seene per hath bandhne wali hadis ka jaiza lete hain
1-عن وائل بن حجرقال صليت مع النبى صلى الله عليه وسلم فوضع يده اليمنى عل اليسرى على صدره
ابن خزيم

Ye hadis 3 tarha se manqol hai
(1)musannaf ibne shaiba men wail bin hujar ki isi riwayat men على صدره (sene per hath)ki bajayeتحت السرة(naaf k niche hath bandhne) k alfaz hain
(2)ibne khuzaima ki naqal karda riwayat men على صدره k alfaz hain
Ibne qaiyum likhta hai
أنه لم يقل على صدره غيرمومل بن اسماعيل
Tr-is hadis ko naqal karne walo men momil bin ismail k alawa kisi ne bhi على صدره k alfaz naqal nahi kiye
is(Momil bin ismail) ko imam bukhari ne munkirul hadis kaha hai aur farmaya k iski bayan karda hadise munkir hain
ELAMUL MAUQEEN V3
Allama zahabi ne is hadis k ek aur rawi mohammad bin hajr ko munkir rawayat naqal karne wala kaha hai
Ek aur hadis
2-عن هلب قال رءيت النبى صلى الله عليه وسلم يضع يده على صدره
مسنداحمد

Is hadis ko bahut se muhadisin ne zaeef kaha hai
Imam nisai farmate hai k ye samak hadis ka rawi jb taffarrud ikhtiyar kare tu iski riwayat dalil nahi
Is hadis men hazrat sufiyan sauri hain agar ye riwayat sahi hoti tu wo khud is per amal karte
Hazrat sufiyan sauri naaf k niche hath bandha karte the
Ab 3ri hadis ki haqiqat ko bhi jan lyn
عن طاؤس قال النبى صلى الله عليه وسلم يضع يده اليمنى على يد السرى ثم يشد بينهما على صدره و هو فى الصلوة
مراسل ابى داود

Ye riwayat mursal hai
Aur allama nemwi ne is hadis ko zaef karar diya hai
MUARIFUL SUNAN V5



Ab wahabio ki pesh karda 4 hadis ka haal bhi jan lyn
4عن ابن عباس رضى الله عنهما قال ضع يدك اليمنى اعلى اشمالعندالنحر

Is hadis ki sanad men yahiya bin abi talib hai jis k taluk se mosa binharon farmate hain

اشهدأنه يكذب
main gawahi deta hun k iski bdat jhot bolne ki thi
Imam abu dawod ne is se naqal karda hadis ko hazaf kardiya tha وخط ابوداودعلى حديثه
mezanul etedal v3
Isi hadis k rawi omro ko allama ibne addi ne munkirul hadis kah
Jawhirunnqi v2
Is hadis k ek aur rawi rooh ko ibne hibban ne man ghadat riwayaten naqal karne wala kaha hai aur farmaya is se hadis riwayat karna halala nahi
Imane hakim ne farmaya k ye qawi nahi hai
Allama nemwi farmate hain k is baab yani seene per namaz ki halath men hath bandhne k maslemen tama ahadis zaeef hain
Pata chala k namaz men seene hath bandhne ki tamam ahadis zaef hain
Lihaza wahabi ahlehadis k jhote farebo se bachen

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
                          WAHABI SALFI KI FASADI TANZEEM



"HIJBUL IKHWAN"

KA SARBARAH

"SAIYYAD QUTUB"

apni kitab
"FI'ZILALIL QUR'AN J-1 P-295 PRESS-DARUS'SHURUQE, 1988"
TRJUMA
"AUR ISLAM YAHUDIO K AQUEEDAY KI HIMAYAT KRTA HY"

"MA'AZALLAH"

MUSALMANO GHAUR KARO

WAHABI TANZEEM ka SARBARAH kis DEEN-O-MAZHAB ki dawat day raha hy ??

jb ki WAHABIA keh raha hy ki YAHUDIO ko UNKAY KUFR PR BARQARAR RAKHA JAYE

maslan YAHUDI kehtay hyn

"MA'AZALLAH"




"HAZRAT UZAIR"
(alaihissalam)
"ALLAH"
K BAYTAY HY'N
WAGAIRA-WAGAIRA
YAHOOD K KHULAY KUFRIYAT

"ALLAH" KI PANAH

uspar yh WAHABI SHAITAN nay jhooth bandha ki

"MA'AZALLAH"

"MAZHAB-E-ISLAM"
B YAHOOD K KUFRI AQUEEDAY KI HIMAYAT KRTA HY ???

MUSALMANO

WAHABIYAT say bacho aur APNI koshish bhar logo ko bachao B

msg logo tak pahuchao B

JARI

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Najdi Deobandi Shia sabit karte h ki woh 

Harami h Apni hi kitabo se



Sex Is Allowed In Wahabi Ahle-Khabees Religion

(Nazulu lAbrar,Page-No 24)

Peeche ke RasteSohbat Karna Gair Muqallidin MeJaiz Ha iGusal Bhi Wajib 
Nahn.Maaroof Gair Muqallid Alim Nawab Siddeeq Hasan Khan Likhte Hai..

SHARAM GAH KE ANDAR JHANKNE KEMAROOH HONE PAR KOI DALEEL NAHIN 
(BADOORUL AHLAH PAGE 175)AAGE LIKHTE HAIN-
"RAANO MENSOHBAT KARNA AUR DOBUR(PEECHEKE RASTE) MEN SOHABAT 
KARNA JAIZ HAI KOI SHAK NAHIN BALKI SUNNATSE SABIT HAI"(MA'AZ 
ALLAHASTAGFERULLAH) ( BADOORLULAHLAH PAGE 517)



AUR MASH'HOOR GAIR MUQALLIDALIM WAHEED UZ ZAMA LIKHTE HAIN 
BIWIYON AUR LANDIYON KE GAIRFITRI MUQAM KE ISTEMAL PARINKAR JAIZ 
NAHIN (HADIYALMEHDI-1 PAGE 118)

YANI FORMULAAZMAYA HUWA HAI.


AAGE LIKHTE HAIN-DUBUR (PEEC HEKE RASTE) MEN SOHBAT KARNE SE GUSAL 
BHI WAJIB NAHIN HOTA. (NAZLUL ABRAR-1 PAGE 24)



YE GALEEZ SUWARO KE AQAED KAM SHAITANO KE AUR DAWE MUSA MANI KE

.HARAMIO KISKO BOLA K SUNNAT S ESANIT HAY??!?  JAB LIKH DIYA TUA 
DEKHNE MEIN KYA SHARAM APNE BAP KI SUNNATKO APNI 
MAA K SATH ???

Najdyon k molvi waheed uz zaman likha

Mani pak hai aur halal haram janwer ka peshab b pak hai kitab..
(nazlul abrar page 49, kanzul haqaiq page 13)




Ghair muqaldeen k sheikhul kul fil kul MIYAAN NAZEER HUSSAIN DHALVI likhta 
hai k :Her shakhs apni Behn, Baiti aur Bahu say apni ranoo ( tangoon ka oper 
wala hisa ) ki malish karwa sakta
hai, aur bawaqat e zaroratapny ALA E TANASIL ( penis) ko hath b lagwa sakta 
hai>( Kitab Name: FATAWANAZERIYA jild # 3 page #71




:Pechay k rastay sohbat karna GHAIR MUQALDEEN kliya jaiz hai aur GHUSAL 
bwajib nahi hota
Mashoor GHAIR MUQALIDAALIM nawab sadeeq hussan khan likhta hai k:
SHARM GAH k undarjanhknay k makrooh honay per koi daleel nahi.
Auraagay likhta hai k raanoma sohbat karna aurpechay k rasty sohbatkarna jaiz 
hai koi shak nahibalky ya sunnat say sabithai.
ASTAGHFARULLAH,MAAZ ALLAH .( BOOK :badoral alah page # 571)

Mashoor GHAIR MUQALIDAALIM ULLAMA WAHEED ULZAMAN likhta hai k:Bivion 
aur Laondion k ghairfitri muqaam ( pechay krasty ) k istamaal perinkaar jaiz 
nahi. Yani pechay k muqaam koistamaal karna jaiz qararday rah hai.

( BOOK: BIDYAAL MAHDI Jild # 1 Page #811)


:Mashoor GHAIR MUQALIDAALIM nawab sadeeq hussan khan likhta hai k:
AURAT tanha bilkul NANGInimaaz parh sakti hai.Aurat dosri auratoon k sathsub 
nangi nimaaz parhainto NIMAAZ sahi hai. MIYAANBIVI donoo ekathy 
madarzaad  (bilkul) nangay nimaaz parhain to nimaaz sahi hai.
Aurat apny baap,baity, bahi, chacha,mamoon sub k sath nanginimaaz parhy to 
nimaazsahi hai. ASTAGHFARULLAH( BOOK : badoral alah page# 93 )

Wahabi Mulla Waheed uz Zamaan likhta h .

Mutta karna Jaiz h

(Hidayat Ul Mehdi Pg 110)

Najdi Molvi likhte b hain bade aadmi ko aurat ka dhood pilana jaiz hai ,,
agarche dadhi wala ho take us aurat ko dekhna jaiz ho jaye

(waheedul zaman jild 2 page 77 ,,

Qazi shokani apni kitab كنزالحقائق page 67)



Wahabio me Hathzani b Jaiz

Noorul Hasan Kehta hain jab Zaroorat pare to apne haat se mushtzani karlen ya 
kisi lakri wagera se, ya kisi aur jamat cheez se mushtzani karlen,
aur kehta hain mushtzani muba hain,
kehta hain hasoosan jab kisii fitneh ke andar mubtilaa hone ka dar ho ya khatra 
ho, to us waqat kar sakta hain, ya ksii nafarmaani ka darr ho kehta hain jab kisii 
aurat par galat nigah parne ka dar ho to us waqat bhi mushtzani kar sakta hain,
balke kehta hain kabhi kabhi mushtzani karna wajib hojati hain,
kehta hain jab us bure amal ke ilawa koi chaara na ho to, us waqat mushtzani 
wajib hojati hain, aage kehta hain Sahaba E Karaam jab apne Ahlo ayaal se,
apni biwi bachoun se door hote to, Sahaba E Karaam bhi mushtzani kiya karte te,
kehta hain yeh kaam karne me koi harj nahin, kehta hain balke iske saat koi 
moozi fuzalaat ya chizen badan se nikal jaati hain. (urful Jahdi page 207_

Deobandi Molvi Ashraf Ali Thanvi likhta h

Sagi Maan se Zina Jaiz h

Thanvi Nein Apni Pedayish Ka Tareekhi Naam “MAKR-E-AZE EM” Yaani Bahut 
Bada Dhoka Bataya.

Thanvi Ne Ahkar Ko Mukhatib Karke FarmayaKe Deikhiye Mera Madah Tareekhi 
“Makr-E-Azeem” Theek Ha Ya Nahi?

Main Akhir Sheikhzada Hoon Aur Sheikhzade Bade Fitarati Hote Hein. Mujhe Bhi 
Fitaratein Bahut Aati Hein.,>> (Hasnulaji z Jild 1 Page13)

, Thanvi ke khalifa (jisneye kitab likhi hai)ka wo waaqia, jis men is ne thanvi ko 

kaha tha ke hazrat ek buhat hi bura khayal aa raha hai dil men.thanvi bola ke 
batao.aziz ne kaha ke kash main aurat hota, aap ke nikah men.

to thanvi ka jawab suniye ???

nek khuwhish hai, sawaab milega, sawab milega.,

Ashraf Ali Thanvi Ka Murda Dada, Marne Ke Bad Qabr Se Uth Kar Rozana Raat 
Ko  Apni Biwi Ke Pas Mithaee Lata Tha. Biwi Se Kaha Tha Ke Kisi Ko Na Batana, 
Har Roz AaongaOr Mithaee Laoonga. Magar Uski Biw iNe Socha Ke Ghar Wale 
Mithaee Dekhenge To Poochhenge Ke Kahan SeAaee Ye Mithaee???
Kis Ne Di Ye Mithaee???

Isliye Usne Sabko Bata Diya. Or Phir Dobara Uska murda Shohar fareed Mithaee 
Na Laya,>Ek Taraf To Ye Deobandi Kahte Hain Ke Nabi Alaihissalaam Mar Kar 
Mitti Me Mil Gaye>

takwiyatul iman pag 100 ,Ma'aazAllah,


To Doosiri Taraf Apne thanvi ke Dada Ki Shan Bayan Karne Ke Liye Mithaaee 
Laane Ki Masnuee Karamat Ka Sahara Liya JaRaha Hai..Ab btaiye deobndi apne 
hi aqeede ka khoon kar raha hai@@..Wahabiyo ka peshwa thanvi apne baare me 
kya tareef bayan karta hai

AShrarF ali Thanvi:-"Me To Apne Ko KUTTON Or Suwaron Se Bi BADTAR Samajta Hun">>
(Shar Se Full SawanehJ4 P43)



.@@..Wahabi KA hakimul ummat maulvi k kar tute

Sar Par Peshaab>>

Ashraf Ali Thanwi Ke Qalam Sey...

"Mai n Ek Roz Peshab KarRaha Tha,Bhai Sahab Ne Aakar Mere Sar Par Peshaab 
Karna Shuru Kardiya ,Ek Roz Aisa Hua Ke Bhai Peshaab Kar Rahey they, Main Ne 
Unke Sar Par Peshab Shuru Kar Diya~"Aage Likhte Hen ~Garz Jo Kisi Ko Na 
SoojhtiWo Hum Dono Bhaiyon Ko Soojhti"{Al Izaafatul Youmia J4 P#274}Or in 
Najdi Wahabio k naye Fatwe jese ki ..Talib ur Rehman ka FatwaSagi Behan se 
Nikah jaiz ,,http://www.youtube.com/watch?v=HuHDslHUcrQOr Tousif ur 
Rehman ka kehnaNangi Filme (Porn Muviz) dekhna b 
Jaizhttp://www.youtube.com/watch?v=e0EuaVzfJjIInse pata Chalta h ki Ye 
Harami h ,, Or inki Paidaish me Fark jh ..or jesa ki Shiao k bare me sab jante hi h 
kiShiao me kya kya hota h ..Maan bhen se Zina Mutta ..or Unka Imam kese Paida 
hota h ..Jab koi Aurat maan nai nantiTo use Majhlis leke jaya jata h .Jahan sare 
Alim milkar uske sath Zina karte h ..Or jo Bachha paida hota h ..Use apna Imam 
banate hainShia me Namaz k DoranBiwi ya GurlFrnd ,, Rakhel (Prostitute) ko 
Seene se lagana Jaiz h(Wasil e Shia Kitabut Page12 Jild 4)Shiao me Naman k 
Doran Alae Tanasul (Anus ) seDil Behlana jaiz h(Wasiye Shia page 12 JIld 4)Ab 
In Hawalo se Aap pata laga sakte h ..Ki Najdio ki jo Nishani batai gai ...KI Wahi 
haga Jiski Paidash me Fark hoga ..]Ye baat kin par Theek baithti h .
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>.
SARE AHLEKHABISO/ SALAFIYO KO CHALLENGE HAI:,
.Tum log sirf Saheeh Hadees hi mante ho na?

Bukhari aur Muslim mante ho,

Chalo ek cHhote se sawal ka jawab do,

Q: kya tum log kutta khate ho?
Agar nahi, to Saheeh hadees se ise na jaez sabit karke dikhao, warna tum khate hoge.
Bukhari me dikhao,
Muslim me dikhao
chalo tumhe thodi chhoot de di, Tirmizi bhi utha lo,
thoda aur rehem kar diya, Abu dawood bhi utha lo,
nahi?
Chalo thoda aur taras aa gaya tum Ibne Majah bhi utha lo,
chalo inme se na jaez sabit karke dikhao,
kyuki tum to sirf sahi Hadees mante ho na?
.
Aur rahi hamari baat, to hum Imam Abu Hanifa ko mante hain, unki kitabo ko bhi mante hain, isliye Fiqah-e-Akbar ki kitab Fatawa-e-Al-Hin diya ke mutabiq hamare liye kutta khana haram likha hai.
.
Magar tum kahan se sabit karoge?
Tum to unhe mante hi nahi,
to fir aaj se kutta khana shuru kar do Ahlekhabiso.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Wahhabi k Fareb Hanafiyon k khilaf:



Wahhabiyon ka Fareb:

FIQA E HANAFI KI KITABON PARR....................................AHL E HADEES , SUNNIYON KO DHOKA DENE KE LIYE………………

AUR HANFIYON KO UN KE MAZHAB SE NAFRAT DILANE KE LIYE UN KI KITABON SE FAREB DETE HAIN,TAKEY SUNNI MUSALMAN KITABON SE DHOKA KHAKAR HANFIYAT SE NAFRAT KARNE LAGE.

IS LIYE YAHAN PAR UN KE Kuch FAREB PESH KIYE JAATE HAIN TAKEY LOG INKI AYYARI AUR MAKKARI KO SAMAJH SAKEIN……-------------------------------------------------------------------------------------------

AITRAAZ NO 1…

LIKHTE HAIN KI , SHEKH ABDUL QADIE JILANI Rehmatullah Aleh NE HANFIYON KOGUMRAH LIKHA HAI ???
KITAAB ………..GHUNYAT-UL-TALEBEEN………………..MAIN???

ANS…….YE ILZAAM HAI.

JABKI SHEKH ABDUL QADIR JILAANI Rehmatullah Aleh NE UN LOGO KO GUMRAH LIKHA HAI……JO AQAEED MAIN …MOTAZALLIYA…THE….MAGAR KHUD KO HANAFEE SABIT KARTE THE…..--------------------------------------------------------------------------------------------

AITRAZ NO 2…

LIKHTE HAIN ..PAKHANA YA GOBAR,LAG KAR KHUSHK HO GAYEE, TO RAGADNE SE PAAK HO JAAYE GEE???

FATAWA ALIM GIRI MAIN AESA HI LIKH HAI PAGE 198 PAR???

ANS NO 2…

AALAM GIRI MAIN YE MASLA ZAROOR HAI, MAGAR LIKHNE WALE NE IS MAIN SE LAFZ……..

CHAMREY (Leather) KE MOZEY………..KO CHHOOPA LIYA HAI.

JABKI IBARAT YE HAI KI…….CHAMREY KE MOZEY PAR AGAR PAKHANA YA GOBAR LAG JAAYE TO,SUKH JAANE PAR USKO RAGAD LO ,TO PAAK HO JAAYE GA…………………………….---------------------------------------------------------------------------------------------

AITRAZ NO 3…

LIKHTE HAIN KI FIQH HANAFI MAIN ..MUNYAT UL MUSLA KE , PAGE NO 66 PAR HAI KE SUWAR KI KHAAL BHI DABAGHAT SE PAAK HO JAATI HAI ???

ANS...YE BHI Wahhabiyon KI MAKKARI HAI ..SUWAR AUR ADMI KI KHAAL KE ….ILAAWA…..HAR CHEEZ DABAGHAT SE PAAK HO JAATI HAI……………

YAHAN PAR (LAFZ ILAWA)KO HATA DIYA …JIS SE MAAINE (Meaning) TABDEEL HO GAYE……………………..---------------------------------------------------------------------------------------------

AITRAZ NO 4…

Durre mukhtar ke page no.205 ke hawale se Wahhabi likhte hain,namaz e janaza aur Eid ke waste ....TAYAMMUM..karna jaiz hai.....jabki paani mijood ho ???

ANS...ji bilkul sahi kaha aap ne ..magar yahan par ek shirt hai ...jis ko aap ne biyaan na kiya jiski wajeh se ibarat ka matlab badal gaya...........

asal ibaarat ye hai ki paani mojood hone ke ba-wajood ghusul ya woozoo karne se namaz e janaza aur namaz e Eid nikal jaaye..to wuzoo na kare ..tayammum karna kaafi hai.............-------------------------------------------------------------------------------------------

AITRAZ NO 5...

DURR E MUKHTAR AUR AALAM GIRI KE HAWALE SE YE Wahhabi HANFIYO KO DHOKA DETE HAIN......

jume ki sharton main se ye hai ki ..shehar ho aur hudood e shariya qaim ho..................

asal ibarat is tarah hai ki, ki shehar main aesa ..HAKIM...mojood ho jo hudood e sharya qaim karne par qudrat rakhta ho.........---------------------------------------------------------------------------------------------

AITRAZ NO 6...

MAKKAR Wahhabi HANFIYON KO DHOKA DENE KE LIYE KEHTE HAIN KI...
SHREY WAQAYA PAGE214 PAR HAI KI...

khutba jume ka ek tasbeeh (subhan allah) ke barabar ho.............

jabki asal ibarat is tarah hai....

do khutbe hon..jis main ALLAH ki wehdaniyat, Rasool ALLAH (Sallalaho Alehe Wassallam) ki risalat,ki shahadat...phir Rasool ALLAH (Sallalaho Alehe Wassallam) par darood....aur kam se kam ek ayat ki talawat ho................itna hona chahiye aur agar itna na parey to kam se kam ek tasbeeh ki miqdaar khutba shart hai................----------------------------------------------------------------------------------------------

AITRAZ NO 7...

HANFIYON KO UNKI KITABO SE NAFRAT DILANE KE LIYE KEHTE HAIN KI ..
munyatul musla....main hai page 50 par ki,.

jab moo kabe ki taraf ho to kaabe ki niyat karna jaaiz nahi..............

jabki asal main ye alfaaz hain ki....jab moo kabe ki taraf ho tab kaabe ki niyat karna shart nahi...........jabki inho ne likh diya ..jaiz ..nahi......-------------------------------------------------------------------------------------------

AITRAZ NO 8...

APNA JHOOTA MAZHAB PHELAANE KE LIYE GHALAT TAREEQE SE FIQ HANAFEE KO PESH KARTE HAIN.........

kehte hain ki FATAWA QAAZI KHAN....main hai ki, kisi ne bagher gawaho ke nikah kiya aur keh diya ki humne khuda aur Rasool ko gawah kiya to logo ne kaha ye kufr hai.......................

bilkul sahi ye ibaarat aesi hi hai ..magar is main ek karastaani ki gayee hai ..wo ye hai ki...Qazi khan ye apna hukum nahi laga rahe balki keh rahe hain ki aesa ...LOG...kehte hain...kiyon ki qaazi khan ki ye adat hai ki wo ...QAALOO...us jagah bolte hain ..jahan un ko ye qol pasand nahi hota..............yaani unka ye hukm apni taraf se nahi balki logo ki taraf se hain ,ki wo aesa kehte hain..................----------------------------------------------------------------------------------------------

AITRAZ NO 9...

Wahhabi KEHTE HAIN KI FATAWA ALAM GIRI MAIN HAI KI

,imam qiraat kare to muqtadi subhana kalla humma.....padd le................ye adhoori baat pesh ki hai , baat is tarah mukammal hai......

jab imam ahista qiraat karta ho tab muqtadi khamoshi se .....subhana kalla humma.....padd le....................aur agar imam buland awaz se qiraat karta ho to kuch na pade....

lihaza ye bhi ahl e khabeeso ka fareb hai.---------------------------------------------------------------------------------------------

AITRAZ NO 10...

AUR KHABEES ,KEHTE HAIN KI FIQ HANAFI MAIN ,
KITAB HIDAAYA KA ANDAR PAGE 250 PAR YE IBARAT HAI KI ,...

SUWAR YA KUTTE KI PEETH PAR GHUBAAR HO TO TAYAMMUM JAAIZ HAI.....................

ye bhi in ahl e khabeeso ki makkari hai ....hidaya main aesa koi bhi masla nahi hai ..............
kambakht jhooto ne apna mazhab phelane ke liye...sahab e hidaaya par jhoot baandha hai................------------------------------------------------------------------------------------------

bhaiyon ye ahl e khabees hain...ye logo ko fiqh-e-hanafi se door karne ke liye dhoka dete hain........

kiyon ki yeh jaantey hain ki asal kitaab kon padega..........

phir inka usool us hadees par hai k kisi ne jhoot bola sirf is liye ki jisse uski dushmani hai dosti ho jaaye to wo jhoot nahi hai.........(ye hadees ka mafhoom hai)...

lihaza inka usool ye bhi hai ....jhoot haram hai.....aur taqleed karna shirk hai...

lihaaza agar jhoot ke sahare se kisi ko taqleed karne se rok diya jaaye....to aap na dar asal jhoot ke sahara lekar ek muslim ko mushrik hone se bacha liya........

phir aap ka ye jhoot apni zaati faaide ke liye nahi bola gaya , balki is liye bola gaya hai ki koi mushrik na bane......to ye kaam allah ke liye kiya gaya hai...........jabki dil ki niyat bhali (good) hai......aur Rasool ALLAH (Sallalaho Alehe Wassallam) ki hadees hai .....amal ka dar o madar niyat par hai................

mere bhaiyo,ye itni khbees qom hai ..jis ke andar har tarah ki makkari mojood hai......fiqh-e-hanafi ki kitabo ko ghalat tareeqe se sirf is liye pesh karte hain ki kisi tarah...HANFIYAT..se logo ko nafrat ho jaaye...........

hadees ke tarjume pooore nahi likhte aaimma e tafsee ki kitabo main ....unke qol ko badal rahe hain........khuda ke waste inki baato par bharosa na karo............zara socho ,agar fiqh-e-hanafi main aesa kuch hota to kya tum......fiqh-e-hanafi ki masjido main usko hota hua na paate????



                               bukhari ka bukhar
عجیب بات

بخاری۔ بخاری ۔بخاری۔ بخاری ۔بخاری ۔بخاری۔ بخاری

صبح وشام بخاری کی رٹ لگانے والا فرقہ جدید نام نہاد اہلحدیث( غیر مقلدین) کے سامنے

بخاری شریف پیش کی جاتی ہیں تو غیرمقلدین کو بخار ہو جاتا ہے

ہر شخص جانتا ہے کہ غیرمقلدین( فرقہ جدید نام نہاد اہلحدیث) بخار ی شریف اور امام بخاری ؒ کی ذات کو ہر مسئلے میں جو از بنا کر سادہ لوح طبقہ کو گمراہ کرنے کی مقدور بھر کوشش کرتے ہیں ہر وہ شخص جو صبح و شام بخاری بخاری کی رٹ لگائے پھرتا ہے کیا وہ خود بخاری شریف کی روایات اور خود امام بخاری ؒ سے ان کے بارے میں اتفاق بھی کرتا ہے یا نہیں، يہ سوال یقینا قابل غور ہے ذیل میں چند مسائل ذکر کئے جا رہے ہیں جن پر غیرمقلدین ( فرقہ جدید نام نہاد اہلحدیث) اور امام بخاری ؒ میں اختلاف ہے

امام بخاری رحمہ اﷲسے غیر مقلدین کے اختلافات

1۔ پیشاپ و پاخانہ کی حالت میں میدان میں قبلہ رو منہ یا پیٹھ کرنا درست نہیں اور عمارت میں درست ہے امام بخاری ؒ نے اسے اختیار کیا ہے (تیسرالباری ج1ص18) جبکہ غیر مقلدین (نواب صدیق حسن خان نے مسلم کی شرح السراج الوہاج ج 1ص1031میں اور عبید اﷲ مبارک پوری نے مرعاة المفاتیح ج 1ص411 ) کے ہاں دونوں جگہ منع ہے۔

2۔ امام بخاری ؒ کے نزدیک کتے کا جھوٹا پاک ہے (تیسیر الباری ج1 ص134، فتح الباری ج1ص283) جبکہ غیر مقلدین( فرقہ جدید نام نہاد اہلحدیث) کے نزديک کتے کا جھوٹا ناپاک ہے (فتاوی علماے اہل حدیث ج1ص21،238)

3۔امام بخاری ؒ کے نزديک جماع کے وقت انزال نہ ہوتو ایسی حالت میں غسل کر لے تو زیادہ احتیاط ہے لیکن وضو بھی کافی ہے (تیسیر الباری ج1ص139) جبکہ غیر مقلدین ( فرقہ جدید نام نہاد اہلحدیث) کے ہاں اس حالت میں غسل واجب ہے (السراج الوہاج ج1ص124،تحفہ الاحوذی ج1ص111،فتاوی اہلحدیث ج1ص256)

4۔ امام بخاری ؒ کے نزدک منی نجس ہے (تیسیر الباری ج1ص170) جبکہ نواب صدیق حسن خان کے نزديک منی پاک ہے مگر جب خشک ہوتو کھرچ دینا اور تر ہو تو دھولینا چاہيے (السراج الوہاج ج1ص142)

5۔ امام بخاری ؒ کے نزديک چوہا اگر گھی میں گر جائے تو اس جگہ کو اور آس پاس والی جگہ کوپھینک دو اور باقی کھاؤ (تیسیر الباری ج1ص173) جبکہ غیر مقلدین ( فرقہ جدید نام نہاد اہلحدیث)کے ہاں چوہا اگرگرم گھی میں گرچائے تو اس کے نزديک نہ جاؤ (فتاوی علمائے اہلحدیث ج1ص24)

6۔۔امام بخاری ؒ کے نزديک غسل جنابت میں ناک میں پانی ڈالنا اور کلی کرنا واجب نہیں ہے (تیسیرالباری ج 1ص188)جبکہ غیر مقلدین( فرقہ جدید نام نہاد اہلحدیث) کے نزدیک واجب ہے۔ (تحفہ الاحوذی ج1ص40، مرعاة المفاتیح ج1ص454، السراج الوہاج ج1ص111)

7۔امام بخاری ؒ کے نزديک افضل يہ ہے کہ وضو اورغسل میں بدن کپڑے سے نہ پونچھے (تیسیر الباری ج1ص198) جبکہ غیر مقلدین ( فرقہ جدید نام نہاد اہلحدیث) کے ہاں پونچھنا اور نہ پونچھنا دونوں برابر ہیں

8۔ امام بخاری ؒ کے نزديک جنبی اور حائضہ دونوں کو قرآن پڑھنا درست ہے (تیسیر الباری ج1ص216)جبکہ غیرمقلدیں ( فرقہ جدید نام نہاد اہلحدیث) کے ہاں حرام ہے(تحفہ الاحوذی ج1ص124،فتاوی اہلحدیث ج1ص263، فتاوی علمائے اہلحدیث ج1ص54)

9۔امام بخاری ؒ کے نزديک قرآن کو بے وضو ہاتھ لگانا درست ہے جبکہ غیرمقلدین( فرقہ جدید نام نہاد اہلحدیث) کے ہاں درست نہیں(مرعاة المفاتیح ج1ص522)

10۔امام بخاری کے نزديک ذَکر اور دبر کا چھپانا واجب ہے (فتح الباری ج2 ص22)جبکہ غیرمقلدین ( فرقہ جدید نام نہاد اہلحدیث) کے نزديک ناف سے لےکر گھٹنے تک کا حصہ پردہ ہے (السراج الوہاج ج1ص128)

11۔امام بخاری ؒ کے نزديک اونٹوں کے باڑہ میں نماز پڑھنا درست ہے جبکہ غیر مقلدین ( فرقہ جدید نام نہاد اہلحدیث) کے نزديک حرام ہے ( تیسیر الباری ج1ص304)

12۔امام بخاری ؒ کے نزديک مسجد میں محراب بنانا سنت نہیں ہے(تیسیرالباری ج1ص342،343) جبکہ غیر مقلدین ( فرقہ جدید نام نہاد اہلحدیث) کی سبھی مساجد میں محراب اور منبر چونے انیٹ سے بنائے جاتے ہیں

13۔ امام بخاریؒ کے نزديک نمازی کے آگے سے سے ہر جگہ گذرنا منع ہے (تیسیرالباری ج1ص344) جبکہ غیرمقلدین ( فرقہ جدید نام نہاد اہلحدیث) کے نزديک بیت اﷲ میں نمازی کے آگے سے گذرنا درست ہے (فتاوی اہل حدیث ج2ص117)

14۔امام بخاری ؒ کے روایت سے ثابت ہوتا ہے کہ عورت کو ہاتھ لگا جانے سے نماز فاسد نہیں ہوتی (تیسیر الباری ج1ص255) جبکہ غیرمقلدین ( فرقہ جدید نام نہاد اہلحدیث) کہ ہاں وضو ٹوٹ جاتا ہے۔

15۔امام بخاری ؒ کے نزديک سو کر اٹھنے والے کے نماز قضا نہیں جبکہ غیرمقلدین( فرقہ جدید نام نہاد اہلحدیث) کے نزديک وہ نماز ادا ہے جب وہ جاگا یا اس کو یا دآئی (تیسیرالباری ج ۱ ص298)

16۔اگر امام بیماری کے وجہ سے بیٹھ کر نماز پڑھائے تو امام بخاری ؒ کے نزديک قدرت رکھنے والے مقتدی کھڑے ہو کر نماز پڑھیں (فتح الباری ج 2ص298) جبکہ غیر مقلدین کے نزديک امام بیٹھ کر نماز پڑھیں تو مقتدی بھی بیٹھ کر نمازپڑھیں۔

17۔امام بخاری ؒ کے نزديک عالم امامت کا زیادہ حقدار ہے (تیسیر الباری ج1ص447) جبکہ غیرمقلدین( فرقہ جدید نام نہاد اہلحدیث) کے نزديک قاری زیادہ حق دار ہے( تحفہ الاحوذی ج1ص197)

18۔امام بخاری ؒ کے نزديک جمعہ کے دن غسل کرنا سنت ہے (تیسیرالباری ج1ص7)جبکہ غیرمقلدین کے نزديک واجب ہے (تیسیر الباری ج ۱ ص2، السراج الوہاج ج1ص253)

19۔ امام بخاری ؒ کے نزديک تہجد اور وتر دو علیحدہ نمازیں ہے (فتح الباری ج1ص130)جبکہ غیر مقلدین کے نزديک تراویح،تہجد اور صلوة اللیل ايک ہی ہیں۔(تیسیر الباری ج2ص76)

20۔ امام بخاری ؒ کے نزديک جنازہ کی میت اور امام مرد اور عورت دونوں کی میت میں کمرکے مقابل کھڑا ہو(تیسیر الباری ج2ص292) جبکہ غیرمقلدین ( فرقہ جدید نام نہاد اہلحدیث)کے نزديک امام عورت کی کمر اور مرد کے سر کے مقابل کھڑا ہو ۔(تیسیرالباری ج2ص291، فتاوی علمائے اہلحدیث ص2)

21۔امام بخاری ؒ کے نزدیک مشرکین کی نابالغ اولاد اگر مر جائے تو وہ جنتی ہے (تیسیرالباری ج2ص331)جبکہ غیرمقلدین ( فرقہ جدید نام نہاد اہلحدیث)کے نزديک دوزخی ہے (تیسیرالباری ج2ص 310)

22۔امام بخاری ؒ رمضان المبارک میں دن میں ايک قرآن ختم کیا کرتے تھے (مقدمہ فتح الباری ج2ص252، مقدمہ تیسیر الباری ج3ص136)جبکہ غیر مقلدین ( فرقہ جدید نام نہاد اہلحدیث)کے نزديک تین دن سے جلد ختم کرنا مکروہ ہے (تیسیرالباری ج6ص535)

23۔بخاری کی روایت میں وتروں سمیت تہجد کی تیرہ رکعتیں بھی ثابت ہیں (فتح الباری ج3ص136، تیسیرالباری ج 2ص203) جبکہ غیرمقلدین کے نزدیک رمضان اور غیر رمضان میں گیارہ رکعتوں سے زیادہ کا ثبوت نہیں ہے ( عرف الجادی ص33)

24۔امام بخاری ؒ کے نزدیک حال احرام میں عقد کرنا درست ہے (تیسیر الباری ج3ص42) جبکہ غیر مقلدین( فرقہ جدید نام نہاد اہلحدیث) کے نزدیک حالت احرام میں نکاح درست نہیں (تحفہ الاحوذی ج2ص88، السراج الوہاج ج1ص526-27)

25۔امام بخاری ؒ کے نزديک مکہ اور اردگر کی بستیوں کوام القری کہتے ہیں جبکہ غیر مقلدین ( فرقہ جدید نام نہاد اہلحدیث)کے نزديک ام القری صرف مکہ ہی ہے (تیسیر الباری ج6ص293)

26۔امام بخاری ؒ کے نزدیک بسم اﷲ ہر سورة جز نہیں (فتح الباری ج10ص343،تیسیرالباری ج6ص470)جبکہ غیرمقلدین( فرقہ جدید نام نہاد اہلحدیث) کے نزدیک بسم اﷲ ہر سورة کاحصہ ہے۔ (السراج الوہاج، ج1ص192، عرف الجادی ص26، فتاوی علمائے اہلحدیث ج2ص110)

27۔امام بخاری ؒ کے نزدیک میں حیض میں دی گئی طلاق واقع ہو جاتی ہے (تیسیرالباری ج7ص236)جبکہ غیرمقلدین( فرقہ جدید نام نہاد اہلحدیث) کے نزديک نہیں ہوتی (تیسیرالباری ج7ص164)

28۔امام بخاری ؒ کے نزديک اگر میاں بیوی پہلے مسلمان نہ تھے اب ان میں بیوی پہلے مسلمان ہوگئی تو اسلام قبول کرتے ہی دونوں کے درمیان علیحدگی ہو جائے گی (تیسیرالباری ج7ص199، فتح الباری ج11ص340) جبکہ غیر مقلدین ( فرقہ جدید نام نہاد اہلحدیث)کے نزديک عورت کے اسلام قبول کرتے ہی ان کا نکاحی تعلق ختم نہیں ہوتا بلکہ عورت کی عدت ختم ہونے تک باقی رہتا ہے۔(تیسیرالباری ج7ص199)

29۔امام بخاری ؒ کے نزدیک تین طلاقیں اکٹھی دے یا جداجدا دے تو تینوں واقع ہوجاتی ہیں (فتح الباری ج11ص281،تیسیرالباری ج7ص172) جبکہ غیر مقلدین( فرقہ جدید نام نہاد اہلحدیث) کے نزدیک اکٹھی دی ہوئی تین طلاقیں ايک ہوتیں ہیں (فتاوی ثنائیہ ج2ص231، فتاوی نذیریہ ج3ص39)

30۔ امام بخاری ؒ کے نزدیک مصافحہ دونو ں ہاتھ سے کرنا چاہيے ( تیسیرالباری ج8ص179) جبکہ غیر مقلدین( فرقہ جدید نام نہاد اہلحدیث) کے نزديک مصافحہ ايک ہاتھ سے کرنا چاہيے ( فتاوی ثنائیہ ج2ص91,95)

31۔امام بخاری کے نزديک بچہ تھوڑابہت جتنا دودھ بھی کسی عورت کا پی لے تو رضاعت ثابت ہو جاتی ہے (فتح الباری ج11ص49)جبکہ غیر مقلدین( فرقہ جدید نام نہاد اہلحدیث) کے نزديک ايک دوبار پینے سے رضاعت ثابت نہیں ہوتی (تیسیرالباری ج7ص23، فتاوی اہل حدیث ج3ص180،فتاوی نذیریہ ج3ص152)

مذکورہ بالا مسائل کے رقم کرنے میں کہیں بھی ذاتی رائے کا اظہار نہیں کیا گیا صرف وہ الفاظ مختصر نقل کئے گئے ہیں جو غیر مقلدین( فرقہ جدید نام نہاد اہلحدیث) نے اپنی کتب کے اندر لکھے ہیں

)تیسیر الباری مشہور علام علامہ وحید الزماں کی بخاری کے شرح ہے، السراج الوہاج غیرمقلد عالم نواب صدیق حسن خان کی بخاری کی شرح ہے، مرعاة المفاتیح غیر مقلد عبیداﷲ مبارک پوری کی بخاری کی شرح ہے)

فتح الباری ابن حجر عسقلانی کی تحریر کردہ بخاری کی شرح ہے اور يہ چھٹی صدی ہجری کے دور سے تعلق رکھتے ہیں تب غیر مقلدیت کا نشان بھی نہ تھا۔ غیرمقلدین (فرقہ جدید نام نہاد اہلحدیث) کا جتنے مسائل میں امام بخاری سے اختلاف ہیں ان میں سے چند کا خاکہ آپ کے سامنے پیش کیاگیا ہے اس کی روشنی میں یہ نتیجہ نکالا جا سکتا ہے کہ جو لوگ امام اعظم ابو حنیفہ اور امام بخاری کے اختلافات کو پیش کر کے عوام الناس کے اذہان کر خراب کرتے ہیں وہ انصاف سے کام نہیں ليتے انہیں چاہيے کہ وہ امام بخاری سے اپنے اختلافات کوبھی ضرور بیان کیا کریں۔

غیر کی آنکھ تنکا تجھ کو آتا ہی نظر

اپنی آنکھ کا ديکھ غافل ذرا شہتیر بھی

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


   


Attached Image: 2.gif


Attached Image: 3.gif

          ahle sunnat ke aqaaid ka saboot



Attached Image: 307.gif
Attached Image: 308.gif


Attached Image: 309.gif

Attached Image: 310.gif

Attached Image: 311.gif
Attached Image: 312.gif
Attached Image: 313.gif
Attached Image: 314.gif

Attached Image: 315.gif



Attached Image: 323.gif


Attached Image: 324.gif




Attached Image: 325.gif


یا شیخ عبدالقادر جیلانی شیاً للہ


Attached Image: 326.gif


Attached Image: 327.gif


Attached Image: 328.gif


Attached Image: 329.gif



Attached Image: 330.gif


Attached Image: 331.gif

Attached Image: 332.gif


Attached Image: 333.gif


Attached Image: 336.gif


Attached Image: 337.gif


Attached Image: 338.gif


Attached Image: 339.gif


یا شیخ عبدالقادر جیلانی شیاً للہ


2 comments:

Unknown said...

I have one question..

One ahle hadees asked me

In his book "Almalfoozaat" Ala hazrat said "Gaus ke siwa zameen o aasman qaayem nahi rah sakte"

Please explain..
Please reply on s.ziya1980@gmail.com

sarro said...

nice info

Post a Comment

rts

print

Popular Posts